Wednesday, May 5, 2010

Un kilogram de prieteni, va rog!

Sa-mi faca si mie cineva cont pe Facebook!

Vreau si eu sa fiu cool. Si trendy.
Sunt in cautare disperata de prieteni buni doar de agatat in sidebar la lista de friends. Colectionez amici virtuali mai abitir ca surprizele lipicioase de guma Turbo de pe vremuri sau ambalaje de ciocolata atent impaturite. Ma fascineaza incrementarea continua a numarului de contacte. Nu ma intereseaza cine sunt cei carora le dau Add, vreau doar sa fie cat mai multi. Dati-mi doza zilnica de prieteni noi! Acum!

Daca nu va cer prea mult, as vrea si un mic cont pe Hi5. Imi face foarte mare placere sa vad pozele in care un grup de pixeli e bine folosit cu minunatu-mi chip. Sunt sigur ca si altii ma vor gasi fascinant.

Deci, un kilogram de prieteni, va rog!
Cum, trece putin peste? Nu-i nimic. Ramane asa.


As zice mai multe dar filmuletul de mai jos o face mult mai bine.

South Park "poke"ing fun at Facebook from Funny Videos I Find on Vimeo.

9 comments:

  1. Pai si MySpace, Twitter, LinkedIn, Ning, Tagged, Classmates, MyYearBook, Meetup, Bebo, MyLife, Friendster, MyHeritage, Multiply, Orkut, Badu, Gaiaonline, BlackPlanet si SkyRock cui le lasi? Cum, n-ai cont pe ele? De Google Buzz si Yahoo! profile nici nu mai zic...

    ReplyDelete
  2. nu pot sa cred ce cumnata buna sunt! stii ca ma pricep la kilograme!;) ti-am facut rost de 50 si ceva de kg de prietenie adevarata! A meeeaaaa! contul tau pe facebook este rvbunchelu@yahoo.com! parola e in siguranta la mine! poti sa folosesti si yahoo-ul ci id-ul asta! e ca sunt cea mai buna? i'm so proud of me! cu umilinta zic...;))
    dragi cititori, nu ezitati sa il adaugati ca prieten! daca mai vreti poze, ziceti!;)

    ReplyDelete
  3. @Lothar
    Imi pare rau. Sunt anacronic si nesincronizat cu realitatea.

    Dar am blog. :->

    ReplyDelete
  4. Daca e vorba de cantitate nu ma bag. Cand ajungi la calitate mai vorbim...

    ReplyDelete
  5. @bigmamma
    Tu nu ai copii de crescut? Ce cauti pe internet?
    "50 si ceva de kg"? Crezi ca alte 50 de kg intra la "ceva"? :-p

    Dar te rog, ma fac baiat cuminte numai sa nu pui poze cu mine. :-s

    ReplyDelete
  6. @Anonymous
    Tu vii sa bagi anonymozitati aici? Acum o sa vrea toata lumea calitate.

    ReplyDelete
  7. Am inteles ca vrei prieteni vrac, dar ii consumi aici? Ii iei la pachet, pentru acasa? Nu vrei sa incerci si noul "ceva"? Pentru doar x lei, poti avea extra "ceva" si poti participa la extragerea speciala! Poti sa fii sigur ca aici gasesti cei mai buni prieteni! Mereu proaspat!

    ReplyDelete
  8. Râdeţi voi râdeţi dar virtualizarea, remote-icizarea şi ales anonimat-izarea :) vor conduce la probleme mari în relaţiile (dacă vom mai avea aşa ceva) între oameni. Acum a vorbit oracolul din mine.

    Despre anonimat ştiu eu unul care are un blog tare şi tratează şi subiectul acestea.

    Am auzit într-o zi o emisiune care compara impactul pe care îl are relaţia directă dintre pacient şi medic cu situaţia în care pacientul era consultat "remote". Balanţa succesului înclina clar în favoarea primei variante.

    ReplyDelete
  9. Cred si eu ca varianta "remote" nu e buna. Cum sa strecori plicul in buzunarul doctorului si cum sa dai cutia cu bomboane asistentei?

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.