Tuesday, May 11, 2010

8 ore

Merge vorba ca 8 ore de somn ar fi suficiente.

Totusi, cam impiedicata vorba asta. Pe la mine n-a ajuns si daca a trecut cumva prin vecini, nu a batut nici macar in teava sa-mi anunte vestea.

Somnul este printre putinele lucruri care imi ies bine. As putea spune, fara falsa modestie, ca sunt chiar expert. Stiu totul despre pozitii, sincronizarea pleoapelor, controlarea respiratiei, relaxarea precisa a fiecarui centimetru de muschi, scarpinare, vise si vorbit in somn. Cunosc marja de variatie a densitatii pernei, coeficientul de elasticitate al saltelei, materialul perfect pentru plapuma si cearsaf.

Trezirea nu-mi place. Doar cea accidentala din timpul noptii cand ceasul imi comunica generos ca mai pot dormi cateva ore.

Imi amintesc sesiunile din facultate cand strangeam patul ca sa nu ma ispiteasca si astfel sa pierd ore pretioase de invatat. Cu toate acestea, reuseam eu sa adorm si chircit pe scaunelul penitential de 20x20cm, avand cursurile in brate. Ce mai, daca apetitul pentru somn ar fi popor, eu as fi China. In domeniu sunt o adevarata ... somnitate.

De obicei dorm adanc si netulburat de zgomotele inconjuratoare. Acum ceva ma trezeste. Au trecut 8 ore. De data asta cedez.

E timpul sa plec de la serviciu.

10 comments:

  1. Daca la 11:53 te trezesti ca sa pleci la serviciu, mi-ai trezit tot respectul :).

    Eu dorm la amatori (fara aviz lor, amatorilor).

    Uneori, dupa o zi de munca am senzatia ca am nascut monstri. Nimic rational, totul e intreg.

    Pentru ca si eu dorm foarte adanc, trag somnul de cele 8 mustati - ce coincidenta!

    ReplyDelete
  2. E bine daca dormi la amatori. La amatoare ... trezeai respectul nevestei tale si vedeai tu somn.
    ;)

    ReplyDelete
  3. Ai zice ca nimic nu poate strica somnul si linistea neuro-nului. Noroc ca s-a inventat sotzia mica si galagioasa, dornica de sporovaiala si facut planuri la 11 noaptea! Si dulce vorbitoare in somn si-n miezul noptii, cand provoaca ridicarea dureroasa si nedumerita a genelor lui, ale neuro-nului ;)) Sa nu mai vorbim de trecerea frauduloasa a granitelor si cotropirea teritoriului personal al doritorului de somn. In asemenea conditii nu-i de mirare cum neuro-nul are nevoie de mai mult de 8 ore de somn pentru a fi in forma :D

    ReplyDelete
  4. Foate frumos ai scris.
    Si mult. Sper ca ai consumat tot si deseara dorm si eu. :-p

    ReplyDelete
  5. Si eu iubeeeeeeeeesc cand ma trezesc noaptea si vad cat e ceasu' si-mi zic 'huh, inca trei ore..' 8->

    ReplyDelete
  6. Tu mergi la serviciu noaptea? :-o

    ReplyDelete
  7. Casc. De somn sau de plictis? sau de amandoua?
    - comentariu rautacios al unui blogger fara hit-uri

    Nota: fara diacritice nu din inconsecventa ci pentru ca scriu de pe telefon, din pat.

    ReplyDelete
  8. Adica ti-ai luat telefon nou si nu ti-au ramas bani si de cateva diacritice acolo?

    ReplyDelete
  9. Intrebarea ce se autoimpune este urmatoarea : Seful tau iti citeste blogul? :D

    ReplyDelete
  10. Eu sper ca nu. Cu cat imi citeste mai mult blogul cu atat mai putin imi va citi cartea de munca si fluturasul de salariu. ;)

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.