Tuesday, May 25, 2010

O zi din viata

Inca din timpul somnului omor un tantar enervant.
Ma trezesc, omor un paianjen ce digera o musca moarta.
Ma scarpin, iau viata unor celule din epiderma.
Ma spal pe dinti, omor cateva bacterii.
La masa mananc o bucata dintr-un corp mort ce a apartinut candva unui pui.
Ma incalt cu pielea unei vaci moarte.
In drumul spre masina, calc doua furnici si un gandac.
Ma urc in masina; volan si schimbator facute din alta vaca, alta moarte.
Merg spre serviciu, ucid 8 musculite cu bara si 3 cu parbrizul.
Trec pe langa un caine pe marginea drumului. Mort si el.
Imi taie un sofer calea. Tot el suiera printre dinti ceva de mama. Si morti.
M-a vazut mai frumos ca el. A murit de ciuda.
Dau drumul la radio. Muzica. Michael Jackson. Mort.
Schimb canalul. Elvis Presley. Mort si el.
Ajung la serviciu, imi omor timpul.
Cateva ore sunt ingropat in munca.
Pauza de masa: mestec un cadavru de peste prajit.
Cineva mi-a zis un banc. Am murit de ras.
Nu fac nimic. Mor de plictiseala.
Citesc stiri: cutremure, uragane, eruptii vulcanice. Moarte.
Ajung acasa. Ma uit la televizor. Un film vechi. Toti actorii morti.
Dau la meci. Un fotbalist e aclamat de o pitipoanca mortala. Are o intrare criminala la adversar.
Deschid geamul. Aud un urs la container: decedeez, decedez.
Ma gandesc ca la fiecare respiratie a mea, moare cineva pe glob. (Poate ar trebui sa folosesc apa de gura.)
Ma opresc aici. Mi-a murit conexiunea la net.

15 comments:

  1. Oameni buni, contrar aparentelor weekend-ul prelungit al neuro-nului a fost unul foarte bun! Acuma moare de inima rea ca s-a terminat :D

    ReplyDelete
  2. Ma omori cu comentariile astea. :-p

    ReplyDelete
  3. Valoarea postarii va fi recunoscuta post-mortem. ;)

    ReplyDelete
  4. brother, esti mortal...da revino-ti :) pune si tu pe stiri sa-i vezi pe impotentii astia cat sunt de vii si numa dupa aia iti vine cu adevarat sa vb de moarte

    ReplyDelete
  5. Gata, imi revin. Ma transform din mortal in mortal kombat. ;)

    ReplyDelete
  6. Toti au incercat sa foloseasca jocul de cuvinte din familia lexicala a "mortii". Eu vreau sa fiu un critic litrar serios si vreau sa spun ca Bacovia ti-ar fi lasat un comment (bineinteles, cu link la blogu' lui) in care ti-ar fi spus ca nu esti singurul cu interes in tema asta.

    ReplyDelete
  7. :-))
    Draga critic literar serios, eu am fost foarte treaz cand am abordat tema mortii, Bacovia nu stiu. (Bacovia = Bachus + via)

    Si n-ai fost prea serios cand ai vorbit de blogu' lui. Nu exista pe atunci asa ceva. Avea cel mult un cont pe Facebook.

    ReplyDelete
  8. Ce-mi place veselia acestui post de primavara! Totul e proaspat renascut, plin de speranta in viatza de apoi, exuberantza bacoviana, musculitze si gandacei zburda buimaci prin agitatia orasului, pana si ursii au iesit din hibernare ... toata planeta s-a trezit la viatza! Viatza e frumoasa!

    ReplyDelete
  9. Esti surprinzator.
    Adica ai surprins foarte bine estenta postului. Pastelui. Cailor.
    ;)

    ReplyDelete
  10. Diseara la TV: Moartea Domnului Lazarescu.

    ReplyDelete
  11. A fost programat "Nemuritorul" dar s-a anulat.

    ReplyDelete
  12. Singura concluzie pe care o pot trage eu d'acilea e că moartea merită trăită...

    ReplyDelete
  13. Da. La asta nu mai am nimic de adaugat.
    Sa-ti traiasca intelepciunea!

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.