Thursday, June 24, 2010

Tara noastra

Va avertizez. Sunt suparat, frustrat, ofuscat si alte atribute din aceeasi familie denaturata.

M-am saturat de tara asta pana peste cap si, cand bate soarele, sapca.
E plina de mancatori de saorma si kebab carora li se scurge grasimea pe bărbie pana ajunge pe solduri unde se si depune.

Gasesti o gramada de cersetori nespalati buni doar sa intinda mana si sa te urmareasca insistent cu o mimica bine studiata si cu o voce afectata care te plimba pe scara sociala intre "conasule" si "sefule".

Azi ma enerveaza chiar si oamenii respectabili. Toti sunt deranjati daca ii intrebi ceva si iti raspund din mers, mormaind neinteligibil intr-o limba doar de ei cunoscuta.

Indiferent ce spuneti voi, eu nu simt ca apartin acestui loc. Imi vine sa plec de aici chiar si in tara vecina si aproape prietena, Ungaria. Atat de disperat sunt.
Nu inteleg nici macar cum unui fluviu demn si integru ca Dunarea ii place sa viziteze aceasta tara. Daca as fi in locul lui, as ocoli acest tărâm cu un cot mare in care m-ar si durea.

E o tara plina de analfabeti si inculti in care foarte rar gasesti cate unul care sa vorbeasca corect româneşte.

Am uitat sa va spun. E vorba de Austria. Sunt inca in delegatie.

4 comments:

  1. ... si eu vad piei negre cerand kebab intr-un dialect german-frantz-african si oameni respectabili care te ignora constient pana isi ating limitele cunostintelor ... dar vad ca Rinu' e mai destept decat Dunarea si nu merge inspre est ... si eu sunt de legat :)

    ReplyDelete
  2. Deci delegatia in Germania e mai buna. Macar voi aveti o echipa de fotbal calificata in optimi.

    ReplyDelete
  3. Dacă şi de Austria te-ai săturat, poate doar pe Marte mai găseşti linişte şi pace...

    ReplyDelete
  4. Am senzatia ca nici martienii nu vorbesc corect romaneste.
    In plus, s-a cam ales praful de locul ala.

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.