Friday, June 18, 2010

Inteleg

Chiar inteleg. Ai prins un gandac si l-ai ars cu lupa. Te-ai distrat aruncand pungi cu apa peste pietonii ce-ti treceau pe sub fereastra. Ai incurcat pedala din stanga cu cea din dreapta si ai provocat o fuziune intre masina si copacul parcat neregulamentar pe marginea drumului. Ai luat ultima bucata de paine de la gura unui copil flamand. Ai pus piedica unei femei insarcinate. Ai folosit tunul cu apa pentru a racori demonstrantii pasnici. Ai luat-o de umeri si ai zvarlit-o cat colo pe baba tremuranda care ti-a luat locul in autobuz. Ai luat o bucata de uraniu radioactiv si ai pus-o in piata din centrul orasului. Ai apasat din greseala pe butonul rosu si ai declansat o explozie atomica. Te-ai insurat.

Inteleg toate acestea. Dar este impardonabil, de neiertat si fara nicio scuza ca ai putut pozitiona rola de hartia igienica astfel incat sa se deruleze pe langa perete si nu in partea dinspre utilizator.

14 comments:

  1. :))))
    brother, ti-am lasat un comm scriindu-ti ca e VD si astept sa te citesc, habar n-am unde s-a evaporat ca nu-i, dar se pare ca ai captat pe unda neuronala gandul meu si-ai scris, brava
    esti cel mai ascultator si haios brother pe care-l am! ( a se citi genialus neuronalus)

    ReplyDelete
  2. Sa ma plateasca cineva sa nu spun despre fatza nedumerita si indurerata cu care s-a postat neuro-nul in usa dormitorului in seara in care am asezat hartia igienica pe dos! Si sa ma mai plateasca sa nu povestesc de pasarelele ce le-am vazut atunci zburand in jurul dendritelor si axonilor lui! :))

    ReplyDelete
  3. @Creponata
    Mesajul sade cuminte la postul anterior.
    Cred si eu ca sunt cel mai ascultator brother neuronistic internautic. Doar sunt singurul. ;)

    @Sara
    Unele greseli in viata pur si simplu nu se fac. :-p

    ReplyDelete
  4. ... sau sa asezi papucul drept in stanga si papucul stang in dreapta, sau sa aranjezi patura fara sa indrepti cearceaful de sub ea, sau sa pui mai intai pliculetzu' de ceai si abia apoi apa fierbinte ... unele greseli pur si simplu nu se fac cat esti in viata !

    ReplyDelete
  5. Exact. Unele greseli nu se fac cat esti in viata si vrei sa ramai asa.

    Pliculetul de ceai? Totusi, cred ca exagerezi. ;)

    ReplyDelete
  6. Zi mersi că n-a pus un sul de hîrtie... creponată.

    ReplyDelete
  7. Nicio greseala dintre cele enumerate nu e mai mare dacat a pune balsam de rufe la prosoape!
    A te sterge de apa cu un prosop plin de Lenor este egal cu a te sterge de apa cu o gasca. Sau cu un pinguin. =))

    ReplyDelete
  8. @Onisilviu
    Atunci as fi facut paper cut. Ouch.

    @Arcadia
    Asa e. In plus, pana termini dusul, gasca si pinguinul ala iti intorc baia pe dos. E greu sa-i convingi sa astepte cuminti.

    ReplyDelete
  9. ... lasa-i pe Ioni sa aiba grija de ei ... Ionii D. Argint :)

    ReplyDelete
  10. Exact! Sau sa copiezi notele in cheia sol asa cum arata in cheia fa...a! de voi nu s-a luat nimeni pt greseala asta =))
    :D ma dau si eu mare pe unde pot ca tin in mana manuscrise din sec. XVIII, XIX.

    ReplyDelete
  11. Nu mai sunt. Erau in masina de spalat mai demult si se dezlantuiau la o apasare de buton.

    Intre timp, nevasta-mea a adunat toti izotopii de metale nobile si a facut un tarc din care n-am voie sa ies. L-a numit verigheta.

    ReplyDelete
  12. @Beni
    Eu nu copiez ca scade nota. ;)
    Fain sa te poti da mare cu manuscrise de la 1700 sau 1800.

    Totusi, telul meu in viata e sa ajung sa tin in mana manuscrise din secolul XXII, XXIII. :)

    ReplyDelete
  13. Tu macar o portzi pe deget(pe ea, verigheta).

    Eu stiu ca pe la 1310 se scria cu cuiu' ... bunicul meu a fostin Dacia pe vremea aia :)

    Ce-ai zice sa-ti manuscrii blogu' ?

    ReplyDelete
  14. Iti dai seama cand peste 1000 de ani vor gasi astia intr-un site arheologic un stick cu ramasite din blogu' meu?
    Doar comentariile tale sa fie descifrate si tot vor trage concluzia ca aveam o civilizatie avansata.

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.