Thursday, October 21, 2010

Colectionarul

De cateva zile, simtul meu estetic ce sforaia linistit s-a trezit brusc si entuziasmat ca vrea sa decorez apartamentul cu arta sofisticata, rafinata si fina.

Daca puteti sa ma ajutati, as dori un peste de sticla albastra asezat pe un milieu de plastic. Le-as pune la vedere, pe televizor. Langa, as vrea un tablou din acelea care se baga in priza, cu o cascada luminata din spate si un difuzor cu ciripit de pasarele pentru serile romantice.

Mi-ar mai trebui niste bibelouri de pus in biblioteca goala. Daca aveti un pescar, o balerina, o pisica sau un cal cu doua picioare in aer tinut in echilibru printr-o maiestrie ceramica, de un tufis de portelan la mijloc. Langa, as vedea serviciul de pahare rosu cu verde puse pe niste platouri din sticla impletita.

In dormitor imi imaginez o carpeta pe perete, chiar deasupra patului. Ceva rapitor. Pe noptiera ar merge o veioza de plastic in forma de racheta, cu apa in care, de la caldura becului, sa se ridice jucause tot felul de confetti frumos colorate. O minunatie.

Pentru baie as dori niste prosoape imprimate cu frumusetile patriei, cumparate de la magazinele exclusiviste de pe marginea drumului sau macar imprumutate de la vreun sofer de tir.

Deocamdata stau la bloc dar m-as pregati de pe acum pentru mutarea la casa. Pentru asta am neaparat nevoie de niste pitici colorati numai buni de pus in gradina de la strada. Ma emotionati daca imi aduceti si o Alba ca Zapada intre ei.

Nu puteti sa-mi faceti rost si de un catelus de plastic care sa dea din cap isteric in ritmul masinii. Daca tot am ajuns la masina, caut si niste franjuri de agatat de jur imprejur, niste CD-uri de balanganit la oglinda impreuna cu un fanion cu Steaua. Si niste abtibilduri lucioase de pus pe bord. Pentru siguranta, dati-mi si o icoana stridenta cu fecioara Maria care sa-mi ierte si injuraturile din trafic.

Nevasta-mea zice ca ar vrea si ea in casa un Picasso sau macar un Grigorescu.
Ce kitschos!

14 comments:

  1. Clar, un car cu boi ne mai lipsea :p

    ReplyDelete
  2. Te vad eu pe unde scoti basmaua (rosie). :-p

    ReplyDelete
  3. Pai daca ti-ai cumpara si tu intr-un final Rovigneta si ti-ai plati asigurarea ai avea si tu abtibilduri lucioase chiar pe parbriz :P

    ReplyDelete
  4. Cu aceasta replica despre lucios mi-ai dat mat.

    Sau vorbeai de Luciu pe parbriz? Hmm.... :-p

    ReplyDelete
  5. eu te pot ajuta cu ouă. de porţelan. două :)))
    aşa friend, mai scrie şi tu că se rătăcesc unii căutându-te pe pagina mea (Robert, uite-l că-i
    aici, e viu, şi scrie, sau se mută???)

    ReplyDelete
  6. Deci la tine era rima. ;)

    Foarte bine ca l-ai gazduit pe Robert. E pe maini bune.

    ReplyDelete
  7. rapitor :)) bunica-mea avea
    am fost la cineva in vizita si avea un bibelou horific. Un leopard, care statea in fund, de 1m inaltime. Nu exagerez.

    ReplyDelete
  8. Da, si bunica mea avea. Mai era si carpeta cu nelipsitii cerbi si caprioare care beau apa din izvor.

    Leopardul cu pricina parca ar fi un cadou facut de soacra. Nu poti nici sa-l arunci ca se supara, nici sa-l pui in sufragerie din motive de regurgitatie. :)

    ReplyDelete
  9. Pfoai, de cand imi storceam eu creierii ce sa-ti cumpar de ziua ta! Acum stiu.

    Daca tot te muti la casa, o sa-ti aduc pentru gradina, nelipsita caruta de flori. Este un must have! Si vreo 10 tuya, ca se poarta, plus un brad argintiu de vreo 5 metri.

    Pentru interior am pregatita deja o statuie alba cu un ingeras cantand la harpa, iar la picioarele lui o vaza cu niste maci rosii de plastic, pentru contrast.

    Pentru dormitor, te avertizez ca veioza aia racheta a cam iesit din trend, ai nevoie de cealalta, cu un smoc de fire de plastic ce lumineaza multicolor.

    Iar daca vrei sa ma perpelesc in chinuri de invidie, trebuie sa-ti cumperi si un semineu din acela fain, cu bec sub doua lemne de plastic.

    Norocosule! Artistule!

    ReplyDelete
  10. :))
    Imi recunosc cu umilinta lacunele artistice in fata completarilor tale. Semineul cu bec este perfectiunea intruchipata.

    M-ai convins. Te angajez decorator sef. ;)

    ReplyDelete
  11. Pardon, te decorez decorator sef!

    Desi, daca as avea un cor ar fi mers: in acest decor te decorez cu decoratia de decorator de cor.

    :-??

    ReplyDelete
  12. acum am aflat că s-a vândut carul cu boi :) cu 155 de mii de euro. neuronule, zi drept tu ai fost?

    ReplyDelete
  13. Carul cu boi? Nu. Eu l-am luat pe ala care s-a rasturnat la Caracal.

    ReplyDelete
  14. Neuronule, is atat de decorata ca daca-mi pui si buchetul ala de maci in mana stau teapana ca o statuie sa-ti decorez livingul un sezon :P

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.