Friday, April 30, 2010

Eu cand vreau sa fluier, fluier. A paguba

Pe principiul ca la ora 22:15, la un film romanesc, nu merge nimeni si dorind sa particip cu doi bani la dezvoltarea cinematografiei, ne-am dus.
Conducerea mall-ului ne-a facut o surpriza. Auzind ca mergem, a chemat repede o mare si galagioasa gasca de tineri. Erau doi cate doi adunati in jurul unui cornet mare cu popcorn. El avea ultimele replici la moda in cartier, ea radea zgomotos aranjandu-si strampii de sub fusta scurta.

Desi asa multa lume, am cumparat ultimele doua bilete. Se vedea ca erau pastrate special pentru noi caci altfel nu stiu cum au rezistat necumparate doua locuri in primul rand. La margine.
Mai mult, cateva persoane educate si foarte informate despre evolutia filmului au fost plasate strategic chiar in spatele nostru. Daca scapam o replica din film, ei o repetau binevoitor adaugand comentarii pertinente. Erau si foarte darnici. Daca voiam, puteam lua oricate boabe de porumb expandat. Tot ce aveam de facut era sa ne aplecam si sa le luam de pe jos.

Filmul foarte bun, violent dar credibil. Dramatismul si accentele tragice erau cu multa bunavointa diluate de hohotele de ras ale spectatorilor invitati special pentru atmosfera.

Mi-a placut.
Data viitoare cand vreau sa fluier, fluier. Acasa.

6 comments:

  1. Mie-mi suna a film in film: unul real, care te inconjoara si te atinge si te impresioneaza fara sa vrei si o proiectie a realitatii, pe care incerci sa o intelegi ca sa te atinga si-n fatza careia poti sa inchizi ochii. Poate d-aia aleg sa ma smulg din tumultul salii de cinema si inot de pe canapeaua din sufragerie in torrente.

    ReplyDelete
  2. Asta sigur nu era vreun "cinematograf 7D"? (nu stiam ca misorul si stropitul cu apa sunt considerate dimensiuni.... voi stiai?).

    Partea cu cornetul si boabele se numara in alea 7 dimensiuni?

    ReplyDelete
  3. Dimensiuni? Erau niste 90-60-90 dar eu n-am vazut nimic. :)

    ReplyDelete
  4. 90-60-90 in sistemul de coordonate greutate-iq-varsta?

    ReplyDelete
  5. Nu stiu la ce te-ai gandit tu. Eu am pus o simpla operatie matematica.
    90-60-90 = -60
    Ce era asa greu?

    ReplyDelete
  6. Ma bucur ca ti-ai adus aminte de datorie. Accept si bonuri de masa :)

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.