Tuesday, April 27, 2010

Despre blog

Dezvoltarea blogaritmica recenta mi-a determinat small bang-ul ce produce expandarea neuronului initial, ce avea si el cat de cat o densitate, intr-un univers fara consistenta si cam nul.
Fraza asta a fost intentionata sa explice titlul blogului.

Ce-i drept, as fi pus si eu unul mai inteligent, dar nu s-a lipit niciun neologism destept de neuro-nul propriu si in plus, nume ca "blogul lui Costel" erau luate. Asta e, daca te trezesti tarziu ... probabil ca nu ti-a sunat ceasul.

Astfel am parcurs un lung si anevoios drum evolutiv de la "N-ai blog, nu existi!" la "Am blog. Si ce-i cu asta?".

Now what?

3 comments:

  1. Nu esti singurul pe cale de evolutie iar autostrazi nu o sa avem "enorm" de multe; cu toate astea, cred ca s-a mai circulat pe sens unic folosind "N-ai credit, nu existi!", "N-ai masina, ai Matiz!", "N-ai all inclusive in Bulgaria?". Now, e crysis si blogul e gratis.

    ReplyDelete
  2. Bine spus. Si eu am un var la Galati.

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.